Kinesiology tape

Dr. Kenso Kase japán orvos, kiropraktőr az 1970-es években fejlesztette ki.
Azóta rendkívül eredményes gyógyító hatását, sok ízületi problémákkal küszködő beteg vette igénybe, és mára már több milliós azoknak száma, akik szerte a világon ennek az alternatív gyógyászati lehetőségnek áldásos hatásait élvezik.

A kinesiology tape gyógyászati segédeszközként használt rugalmas, bőrbarát anyagból készült , légáteresztő, bőrre ragasztható szalag. Nagyon hatékony tud lenni egyéb technikákkal ötvözve, mint pl. gyógytorna, gyógymasszázs, köpöly, de önmagában alkalmazva is a fájdalom és mozgáskorlátozottság rövid időn belül minden mellékhatás nélkül csökkenthető.
A kinesiology tape használatának pozitív hatását a hivatásos gyógyászat igazolta. A cél megszüntetni az elviselhetetlen fájdalmat, csökkenteni a gyulladást, elősegíteni a megterhelt izomzat rehabilitását, felgyorsítani műtéti beavatkozásokat követően a gyógyulás folyamatát.

A szalagok tulajdonságaikban a bőrhöz hasonlítanak. Allergia mentesek, 130-140% – ban rugalmasak, vékonyak,  vízállóak, légàteresztőek mint a bőr. Anyaguk pamut, hátoldalukon hullámosan felvitt akril ragasztóréteggel ellátva.
Használata minden korosztálynak javasolt, mivel nagyon sok panaszt megszüntet. Mėg a kismamáknak is segít. A mozgásban nem akadályoz, viselése is kényelmes.

Milyen panaszokra alkalmazható a tape?

• -Teljes és részleges szakadások, ficamok
    -ödémák, duzzanatok
    -hematómák, hegek
    -menstruációs fájdalmak